Cara Buat Hantaran

Gubahan Hantaran

Gubahan Hantaran....

Benda-benda macam ni la yang membuatkan orang tak mampu nak kahwin ...

Benda-benda macam ni la yang membuatkan orang tak ....

swan nie pun dear hubby yg buat ..mentang2lah tgh buat research ttg ...

swan nie pun dear hubby yg buat ..mentang2lah tgh ....

jom kita share sama2 cara-cara nak lipat telekung utk jadi lebih ...

jom kita share sama2 cara-cara nak lipat telekung ....

Gubahan Hantaran

Gubahan Hantaran....

Sebelah perempuan (untuk diberi kepada pihak lelaki):

Sebelah perempuan (untuk diberi kepada pihak lelak....

Hari Bahagia Gadis Ini

Hari Bahagia Gadis Ini....

Motif : Ntah la motif apa. Yang penting lipat je mcm notebook terbuka ...

Motif : Ntah la motif apa. Yang penting lipat je m....

3D Origami

3D Origami....

Cara-Cara Membuat Tapak Hantaran

Cara-Cara Membuat Tapak Hantaran....

... bila di gubah nanti,, so untuk itu meh kita nengok cara-caranya

... bila di gubah nanti,, so untuk itu meh kita ne....

Gubahan Hantaran 2014

Gubahan Hantaran 2014....

... naik gilerr pagi niee okeee tengok hantaran hantaran nieee seandainya

... naik gilerr pagi niee okeee tengok hantaran ha....

Gubahan Hantaran 2014

Gubahan Hantaran 2014....

Penulis: wanmus Kategori: Coklat | Kek | Makanan Tarikh: 06 August ...

Penulis: wanmus Kategori: Coklat | Kek | Makanan T....