Baju Raya Jovian Mandagie Pulakk

tailor made baju raya kami pun tak pasti raya bukan pi mana pun dok ...

tailor made baju raya kami pun tak pasti raya buka....

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah, sampai salah barang ...

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah,....

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah, sampai salah barang ...

Kan ke ramai yang complaint barang tak sampai lah,....

As Life Goes On...

As Life Goes On.......

Kami tak suka!!! Serious tak suka....huh!

Kami tak suka!!! Serious tak suka....huh!....

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz belikan baju ni? plisss

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz bel....

lawa-lawa gilaa rekaan baju jovian! kalau la haz dapat beli baju ...

lawa-lawa gilaa rekaan baju jovian! kalau la haz d....

Haaa ni palinglah aku suka, simple gila tapi macam elegan dan

Haaa ni palinglah aku suka, simple gila tapi macam....

bulan Mei lalu, design baju raya 2013 koleksi Orked by Jovian Mandagie ...

bulan Mei lalu, design baju raya 2013 koleksi Orke....

L y a a s u r i a n y

L y a a s u r i a n y....

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz belikan baju ni? plisss

... beli je* ada sesiapa yang sudi belanja haz bel....

WW - Koleksi Baju Raya Rekaan Jovian Mandagie

WW - Koleksi Baju Raya Rekaan Jovian Mandagie....

Raya Collection FALLING FEATHERS by Jovian Mandagie

Raya Collection FALLING FEATHERS by Jovian Mandagi....

Jovanna by Jovian Mandagie

Jovanna by Jovian Mandagie....

Design Baju Hari Raya Aidilfitri 2013 Koleksi Orked By Jovian Mandagie

Design Baju Hari Raya Aidilfitri 2013 Koleksi Orke....